Contact Information

Theodore Lowe, Ap #867-859
Sit Rd, Azusa New York

We Are Available 24/ 7. Call Now.

רב האוכלסייה בטוחה שהיא נעקצת על ידי יתושים ( זכרים) אבל בפועל מי שעוקץ אתכם היא הייתושה ( נקבה ) .לייתוש אין אפשרות לעקוץ אתכם מאחר ואין לו את איבר הרבייה , את הצינור שבאמצעותו הנקבה הייתושה מוצצת את הדם שלכם.

נדבר על הדברה נגד יתושים אז אם לא השתמשתם בקוטל ייתושים ונעקצתם, נסביר לכם בקצרה מה קורה לכם בגוף לאחר שהייתושה עוקצת אתכם. למעשה, לאחר שהייתושה עוקצת אתכם, היא מפרישה לגוף האדם סוג של רוק המכיל בתוכו חומרים נוגדי קרישה וחמרים שמעכבים את המערכת החיסונית שלנו מלהגיב. אומנם המערכת החיסוית שלנו תגיב לאחר זמן קצר יחסית, אבל עד שהמערכת החיסונית תגיב, הייתושה כבר תסיים לשתות את הדם שלנו ותרוויח את מה שרצתה להרוויח .

וא זה לא שכנע אותכם שצריך הדברה נגד יתושים אז זמן קצר לאחר העקיצה, המערכת החיסונית שלנו תתחיל להגיב ,אנחנו נפריש חומר שניקרה היסטמים,  אנחנו נתחיל להתגרד והאיזור בוודאי יתחיל להתנפח ולהיות אדום.

בלית ברירה אנחנו באופן אוטמאטי מתחילים להתגרד וכלל שנגרד יותר, כך הגוף שלנו יפריש יותר היסטמין וייגרד לנו יותר ויותר. לכן, ההמלצה שלנו היא להימנע מראש מעקיצות וכמו שכתבנו, קוטל היתושים מוסקיטו ייגרום לכן לישון בשקט ולא להיעקץ.

היתושה כאמור זקוקה לחלבונים שלנו הנמצאים בדם שלנו על מנת לייצר את הביצים שלה ובכך להמשיך את גלגל הרבייה שלה. את הביצים שלה הייתושה מטילה במאגרי מים וגם ” מאגר מים” קטן שנמצא על השיש או בצלוחית של העציץ שלנו, מספיק לה כדי להטיל את הביצים שלה.

קוטל יתושים מוסקיטו, הוא קוטל יתושים מומלץ וייחודי בזכות השנאי הקטלני שלו שמסוגל לקטול חרקים מעופפים שונים כגון: יתושים, פרפרים, זבובים, דבורים בעוצמת קטילה חזקה מאוד ולא מאפשר לאף קטלן לברוח. קוטל יתושים זה הוא בעל אורח חיים מאוד ארוך וניתן להתשמש בקוטל היתושים במהלך כל השנה כדי להימנע מעקיצות מיותרות וגירודים שמציקים.

מחקרים רבים הוכיחו שחרקים מעופפים וייתושים נמשכים לאור והאור המועדף על חרקים מעופפים או ייתושים הוא אור אולטרה סגול . קוטל היתושים מוסקיטו מגיע עם נורת פיליפס עוצמתית שמושכת אליה את הייתושים או החרקים המעופפים, ובעת שהחרק המעוף מתקרב או הייתוש, אזי הם נקטלים באופן מיידי ולא יכולים לשוב ולעקוץ אתכם. הנורה עצמה, הינה נורה ידידותית לסביבה שאינה פולטת כימיקלים או חומרים רעילים.

קוטל יתושים מוסקיטו מגיע בגדלים שונים והינכם מוזמנים להתייעץ איתו איזה קוטל יתושים לרכוש.

המאמר בחסות חדשות bignews

 

 

 

 

Share:

כתיבת תגובה