Contact Information

Theodore Lowe, Ap #867-859
Sit Rd, Azusa New York

We Are Available 24/ 7. Call Now.

כאשר מדובר בהתקנת רשת לחלון, תמיד נעדיף את הרשת האיכותית ביותר – שלא רק תעניק לנו הגנה מפני מזיקים, אלא גם מפני סכנות הנקשפות לילדינו. במאמר זה תוכלו לקרוא את כל המידע על התקנת רשת לחלון, מהם סוגי הרשתות המומלצות ביותר, נקודות חשובות על תהליך ההתקנה ולמי צריך לפנות בנושא התקנת רשת לחלון. 

התקנת רשת לחלון – סוגי הרשתות המומלצות

ישנן כמה וכמה סוגי רשתות לחלון – אנו בחרנו להרחיב על שלוש הרשתות הטובות והאיכותיות ביותר הקיימות בשוק.

 

רשת שקופה גרמנית

רשת שקופה גרמנית היא ללא ספק בין האיכותיות, עמידות וחזקות הקיימות למניעת כניסת יתושים ומזיקים. היא שקופה כמעט לחלוטין ובנוסף מגנה מפני קרני אולטרה סגול. החיסרון היחיד של רשת זו הוא העלות היקרה  שלה, מסיבה זו היא אינה נפוצה בארץ.

צילום: FREEPIK

רשתות גלילה

בעבור התקנת רשת לחלון – רשת הגלילה היא הרשת האופטימלית ביותר.

רשת הגלילה היא פטנט ישראלי של חברת ‘רשת הגנה‘ והיא טמונה במנגנון ונפרשת לכל אורכו של החלון. היא אוטמת את החלון בצורה מירבית ואף מאפשרת לשלוט ביכולת האוורור בחלל החדר בו היא נמצאת.

מלבד הגנה מפני מזיקים – רשת זו מספקת לנו הגנה מפני סכנות בעת נפילה הנשקפות לילדינו. בזכות סורגי  ברזל חזקים היא מהווה מגן יציב וחזק מפני סכנת הנפילה/מעידה ובעיצובה העדין גם מקנה מראה אסתטי ונקי לכל חדר בבית.

בד”כ רשת זו מגיעה עם אחריות ארוכת טווח, מה שמעיד על איכות המוצר ותפקודו לאורך שנים.

 

רשתות גלילה חשמלית 

רשת הגלילה חשמלית גם היא פטנט ישראלי אשר פותח ע”י חברת ‘רשת הגנה’ .

יש בה את כל הפעולות שנמצאות ברשת גלילה – בנוסף לכך יש בה את האפשרות להיטמע בכל מנגנון חשמלי ולהוות חלק אינטגרלי ממנו.

בעת התקנת רשת לחלון – רשת הגלילה החשמלית מגיעה עם מפתח להורים איתו יוכלו לנתק את המנגנון בעת שריפה או הפסקת חשמל ולבצע שימוש ידני בלבד.

 

התקנת רשת לחלון – תהליך ההתקנה

תהליך התקנת רשת לחלון עם רשת שקופה גרמנית

עם רשתות שקופה גרמנית תהליך ההתקנה פשוט כלא היה. מחליפים את הרשת הישנה מהמסגרת הנמצאת במסילה, וע”פ הגודל הנדרש מטמיעים את הרשת החדשה. תהליך מהיר ויעיל ביותר.

 

התקנת רשת לחלון עם רשת גלילה

בעת התקנת רשת הגלילה יתבצע חיבור לתריס הקיים – משמע, באמצעות שתי קדיחות בלבד – בעת עליית התריס תעלה הרשת גם כן, וניתן יהיה לגלול אותה מעלה ומטה

התקנת רשת לחלון עם רשת גלילה חשמלית

בעת התקנת רשת הגלילה החשמלית יתבצע חיבור לתריס החשמלי הקיים. החיבור גם פה טמון במעשה הקדיחה וחיבור באמצעות שני פינים, כשלמעשה ההבדל היחיד הוא שבמנגנון החשמלי – ניתן לשלוט על עליית הרשת בצורה אוטומטית. בנוסף, גם פה ניתנת האפשרות לשליטה ידנית של המנגנון במקרים של הפסקות חשמל וכו, דבר הנתון לשיקול ההורים.

התקנת רשת לחלון – למי פונים?

בעת התקנת רשת לחלון, אנו ממליצים לפנות לרשת הגנה – מפתחי הפטנט הישראלי רשת גלילה ורשת גלילה חשמלית. בין החברות שפיתחו מספר פטנטים ייחודיים  בתחום הרשתות והסורגים בבית  ובעלי צוות מומחה ויעיל כאחד.

למידע נוסף בנושא התקנת רשתות לחלונות – לחצו כאן .

Share: