Contact Information

Theodore Lowe, Ap #867-859
Sit Rd, Azusa New York

We Are Available 24/ 7. Call Now.

מחפשים שירות של הרחקת יונים בתל אביב? רוצים להיות בטוחים כי אתם בוחרים בחברה מקצועית אשר תבצע עבורכם את העבודה על הצד הטוב ביותר ותאפשר לכם להיפטר ממכת היונים בבית שלכם בצורה הטובה ביותר? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

אנו מספקים לכם שירותי הרחקת יונים בתל אביב בהתאמה אישית תוך בדיקה של סביבת המגורים, המקורות המושכים את היונים ועוד נתונים אחרים וכך מבצעים התאמות נכונות אשר הופכים את עבודת הרחקת היונים להרבה יותר מקצועית ומדויקת וכך מגדילים את הסיכויים להצלחה בהרחקת היונים וביצירת סביבה נקיה ונעימה יותר למגורים.

למה חשוב להרחיק את היונים מסביבת המגורים כמה שיותר מהר?

היונים אולי יפות באתרים תיירותיים או בתמונות, אך כאשר הן מקננות בבתי מגורים הן יכולות לגרום לנזקים חמורים מאוד כמו:

  • רעש רב בכל שעות היום והלילה אשר ללא ספק יפריע למנוחה שלכם.
  • כמות גדולה מאוד של לשלשת יונים אשר עלולה להשתלט לכם על כל המרחב ולגרום ללכלוך רב מאוד של נוצות ולשלשת יונים. בנוסף, לשלשת היונים היא חומצית מאוד ויכולה להוות חומר מאכל למגוון רחב של חומרים, מה שיגרום לחלודה על המעקות או הגדרות שלכם, נזק לריהוט גן ועוד.
  • יונים יכולות להעביר מגוון רחב של מחלות לבני האדם אשר שוהים בסביבה שלהם כמו מחלות בקטריאליות כמו Erysipeloid, Listeriosis, Paratyphoid ו ,Pasteurellosis מחלות נגיפיות כמו דלקת קרום המוח, אבעבועות, St. Louis Encephalitis ו West Nile Encephalitis ולעורר תופעות אלרגיות אצל אנשים רגישים.

לכן, אם אתם סובלים מיונים בבית, זה הרבה יותר חמור מרק חוסר נוחות וחשוב לטפל בבעיה הזו כמה שיותר מהר.

למה דווקא אנחנו?

הרחקת יונים בתל אביב היא אמנות בפני עצמה. יש לא מעט בעלי מקצוע אשר מבצעים עבודות הרחקת יונים אך אם אתם רוצים להיות בטוחים כי העבודה תבוצע בצורה הטובה והנכונה ביותר אתם חייבים לבחור במומחים בתחום. אנו מבצעים את העבודה במגוון שיטות שונות ומתאימים את שיטת העבודה למצב שלכם, מה שמאפשר לכם להיות בטוחים כי תפטרו באמת מהיונים המטרידות לאורך זמן.

Share: