Contact Information

Theodore Lowe, Ap #867-859
Sit Rd, Azusa New York

We Are Available 24/ 7. Call Now.

מוהל שהוא גם רופא

ישנן מסורות שלא משתנות, אך היחס אליהן כן; אחת המסורות הללו היא ברית המילה שגם במאה ה- 21, עדיין תופסת מקום בחברה הישראלית. עם זאת, רבים החלו לחפש אחר רופא מוהל מומלץ בעל הכשרה רפואית בתחום, בשל ההבנה שלצד המסורת מדובר בהליך רפואי של ממש שיש לנהוג בו בכובד הראש הראוי. אמנם נכון שמדובר בהליך רפואי בעל יתרונות רבים, אך לדרך בה הוא מתבצע יש חשיבות עליונה.

בין מסורת ורפואה מתקדמת – רופא מוהל מומלץ

נשמע לכם מוזר? ובכן, אנחנו נמצאים בעידן שבו ניתנת לנו האפשרות לשמר את המסורת בעזרת כלים מתקדמים וגישות בטיחותיות יותר, כמו לבחור רופא מוהל מומלץ עבור הטקס הכל כך מרגש שהתינוק שלכם עומד לעבור. עם העלייה בהבנה שלברית המילה יש יתרונות עבור הגבר ככל שהוא מתבגר, החלו להישמע קולות רבים המחפשים אחר רופא מומחה שיבצע את ההליך;

  • הסמכה והכשרה מתאימה – אמנם נכון שגם מוהלים שאינם רופאים יהיו חייבים לעבור הכשרה ולקבל הסמכה של הרבנות הראשית לישראל וועדה של מוהלים מומחים ורופאים. עם זאת, כיום ישנם הורים שמעדיפים לחפש אחר רופא של ממש שעבר קודם כל הכשרה בעולם הרפואה ויחד עם זאת קיבל הסמכה לבצע את הליך ברית המילה על פי הדת. ברית על ידי רופא מוהל
  • אלחוש – אין דבר קורע לב יותר מבכי של תינוק בעת טקס ברית המילה. ובכן, הסירו דאגה מלבכם. כאן לא ייעשה שימוש במעט יין להסחת דעתו של התינוק מהכאב הנורא. המוהל הרופא לעומת זאת, הוא רופא כירורגי לכל דבר שמבצע אלחוש מקומי (בעזרת משחה מאלחשת והזרקת מעט מאוד חומר הרדמה) למניעת הכאבים.
  • ממליצים – בכל זאת מדובר בתינוק הקטן שלכם, אולי אפילו הילד הראשון שלכם. אתם רוצים להעניק לו את הטוב ביותר, והדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא פשוט לפנות ליודעי דבר שיוכלו להפנות אתכם לשירותיו של רופא מוהל מומלץ שהפקידו בידיו את תינוקם. 
  • מעקב גם אחרי ברית המילה – מכיוון שמדובר בהליך כירורגי לכל דבר, רופא מוהל יבצע ביקורת לאחר הברית בכדי לוודא שאכן החתך מחלים באופן בריא ונכון, ושלא נוצרו חלילה זיהומים שונים. הביקורת עצמה תתבצע יום אחרי הברית או כמה ימים לאחר מכן. ישנם מוהלים שיגיעו אליכם, אחרים יבקשו שתגיעו אליהם למרפאה ומוהלים אחדים ינחו אתכם פשוט להיות עירניים וליצור קשר אם שמתם לב שמשהו אינו תקין. רוב ההורים כמובן יעדיפו שעין מקצועית תבחן את תהליך ההחלמה ולא יוותרו על ביקורת מקצועית – אם אצלם בבית או במרפאה עצמה. 
  • היכן מתרחש האירוע? – אחדים מעדיפים לקיים את ברית המילה כאירוע רב משתתפים באולם, אחרים יעדיפו לקבוע תור אצל רופא מוהל מומלץ ולעשות זאת באווירה אינטימית יותר. כמובן שהרופא המוהל ישמח להגיע אליכם למקום האירוע, אבל כדאי להכיר את האופציות הקיימות ולהחליט איזו מהן היא העדיפה ביותר בעיניכם.

רופא עושה ברית מילה 

הכי חשוב – שיהיה במזל!

אין ספק שברית מילה היא אירוע הכרוך בחששות רבות עבור הורים טריים ומנוסים כאחד, ובדרך כלל הוא עובר בשלום והתהליך לא כרוך בתופעות לוואי שונות. רופא מוהל מומלץ הוא הדרך לאזן בין מסורת של שנים ארוכות, ובין העובדה שבמאה ה-21 אנשים מתחילים לחשוב על אופציות אחרות ומודרניות יותר לשמור עליה. אתם יכולים להירגע עכשיו, כשאתם יודעים שהתינוק שלכם נמצא בידיים הטובות ביותר של רופא המתמחה בכירורגיה ויודע כיצד לבצע את ההליך תוך שמירה על המסורת ארוכת השנים ומעל לכל, על בריאות תינוקכם. 

Share:

כתיבת תגובה